dimarts, 22 de febrer del 2011

Busco departamento en arriendo

Mai m'hagués imaginat que fos tan complicat llogar un estudi a Santiago...

Aquests dies en què corro amunt i avall buscant un apartament (departamento), m'he adonat de la dificultat de trobar-ne algun que estigui en condicions, moblat (no ho solen estar), ben ubicat (sobretot!) i que no sigui gaire car. A més, els requisits que demanen per poder llogar són importants: presentar nòmina, pagar uns mesos per avançat... Per no parlar de les despeses comunes mensuals i de la instal·lació d'electrodomèstics, Internet...Per a qualsevol cosa necessites un aval econòmic...

El que a casa nostra em sembla d'allò més normal ara no tinc manera de demostrar-ho perquè encara no tinc cap contracte... Per ara només sóc una turista...


En canvi, l'anterior lectora de basc, amb qui ahir vaig dinar, em va parlar d'un portal on et pots donar d'alta (http://www.compartodepto.cl) i tenir a l'abast totes les habitacions (piezas) que estan de lloguer (en arriendo) a la ciutat. Et proposen un preu i hi és tot inclòs. No has de pensar en res més! Quin descans! I, durant el dia d'avui, he estat enviant missatges i trucant a diverses persones que tenien anuncis penjats al portal. Demà tinc dues cites per veure dues habitacions: una al barri Bellas Artes (un barri cool de Santiago) i una altra un xic més al centre. Tots dos llocs estan molt ben comunicats.

1 comentari:

  1. Hooola Mònica!!

    Ufff, ufff, que complicat trobar un sostre!
    Ànims i segur que trobes un departamento fantàstic amb gent súper guai. Ah! Si pot ser que sigui en un barri "cool" així quan vinguem estarem al "meollo de la movida"!

    Escolta, puc fer difusió del teu bloc? O ja faràs un c/e?

    Molta sort Mònica!!

    Un petonàs des del con nord!! :-)))

    Sílvia

    ResponElimina