diumenge, 5 de juny del 2011

Entre el cel i la terra

"Tienes que aprender a seguir el movimiento de la tierra..., a sintonizar con su energía..."

Això és el que m'ha respost en César, el meu company de pis, quan li he explicat que aquest matí, després que un tremolor em despertés a les 6.25 h del matí, no he pogut tornar a agafar el son... El moviment ha durat de 35 a 40 segons, que s'han fet eterns... Ells, en canvi, ho viuen amb tanta naturalitat... A veure si m'hi acostumo...

En fi, que m'he llevat d'hora i he anat a la Biblioteca de Santiago a tafanejar una mica amb el meu amic Fabián. He agafat un parell de llibres: Mapocho, de Nona Fernández, i El revés del alma, de Carla Guelfenbein. A veure si m'enganxaran...

M'han cridat l'atenció els inodoros pensantes...




Al vespre he vist ploure per primera vegada des que sóc a Santiago. I continua plovent...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada