diumenge, 20 de març del 2011

The Clinic

Després d'uns quants dies d'inactivitat "bloquera" i d'haver suportat moltes crítiques per aquest fet (eh, Sil?), torno a la càrrega...

Ahir, ja ho sabeu, va ser el meu aniversari (merci a tots els que vau participar en el vídeo! Em va fer molta il·lusió!). Deprés d'haver llegit i contestat un munt de correus (uns quants he hagut de contestar-los avui al matí, el temps passa volant...), d'haver parlat amb uns quants de vosaltres per l'Skype ("quin gran invent!", digué ella, enemiga acèrrima de les noves tecnologies fins fa ben poc...), vaig sortir a celebrar els 40 amb dues persones amb qui he compartit l'últim mes de la meva vida... No deixa de ser curiós, eh?

La idea inicial era anar a algun punt alt del voltant de Santiago (a algun cerro), lluny de tota contaminació lumínica, per poder veure la lluna, que ahir era plena i, a més, es trobava molt a la vora de la terra, no? L'error va ser quedar al metro Bellas Artes, molt a la vora del Clinic, un bar genial.

Que si fem una cevesa i marxem..., que si mengem alguna cosa i ho acompanyem d'una altra cervesa i sortim a buscar un taxi...; que aquesta cervesa és boníssima i potser en podríem prendre una altra... Total, que la lluna va passar de llarg entre converses, en algun punt una mica transcendentals, en algun altre una mica nostàlgiques, i molts farts de riure entre un bascoxilè, una basca, una catalana... i gent del mateix local que, esporàdicament s'introduïa a la conversa... Xile ho té, això.

The Clinic és al carrer Monjitas, crec que al número 578 (no el recordo prou bé, el número, però), i s'hi arriba després de travessar un passadís llarguíssim ple de portades i notícies de tota mena del diari The Clinic, "periódico fundado hace 10 años por Patricio Fernández y otra gente que se fue por sus propios medios o fue despedida. Se trata de un medio enemigo acérrimo de las grandes empresas periodísticas chilenas (El Mercurio, Copesa, Condorito), aunque sus integrantes aceptamos de buena gana colaborar para ellas." Així es defineixen a la seva pàgina web: www.theclinic.cl

Bé, el lloc és molt agradable perquè, a banda d'uns espais interiors on també abunden parets plenes de portades àcides, iròniques i força sarcàstiques de notícies sobre els polítics del moment i de la història recent de Xile, també té un pati interior ple de taules, arbres i unes escales amb espelmetes, que habitualment no duen enlloc, però que ahir semblaven que et portaven a la lluna...

Ara, què voleu que us digui?, (i els que em coneixeu bé ja ho entendreu), el que més em va captivar d'aquest lloc van ser les parets del lavabos. El primer cop que hi vaig anar vaig recular a buscar la càmera de fotos. El segons cop, ja me la vaig emportar directament.












Espero que no us agafi mal de coll amb les que se m'han enganxat girades... Encara no domino ben bé la tècnica... (Síííílviaaaaa! Per què em queden girades aquí si a la carpeta on les he desades, al portàtil, jo les veig dretes? Grrrrr! )



1 comentari:

  1. Mòòòòònica,

    PER MOLTS ANYS!!!

    Te'ns estàs tornant una hacker, eh??? Que si el bloc, que si l'Skipy... uix, uix, uix!

    ResponElimina