divendres, 25 de març del 2011

I still haven't found but I'm looking for

Mentre estic escrivint uns quants correus que tenia pendents, m'acompanyen les cançons d'un dels millors grups de món mundial: U2. Sí, sí, ara mateix estan tocant a l'Estadio Nacional i, des de casa, els puc sentir perfectament. Quin regal, no? Finalment, puc dir que els he sentit en directe! Ja no quedaven entrades quan vaig saber que venien (tot just me'n vaig assabentar ahir...) :-(

Però el pla B no està gens malament...

2 comentaris:

  1. Oh-oh-oh-ohhhhh (s'ha de llegir-entonar com a la cançó de U2 Where the streets have no name). T'ho voliem regalar pel teu aniversari, però en Bono & company tenien l'agenda ocupadíssima. Celebro q t'hagi agradat!!
    Una abraçada meva i d'en Dani des d'Olot!!

    ResponElimina
  2. El millor grup del món! Doncs quina ràbia perquè aquesta no la van tocar a BCN l'últim cop que van venir... :(
    Records, xilena!

    ResponElimina