dissabte, 5 de març del 2011

Pensant en la Mar i en Xevi

Quina va ser la meva sorpresa quan, un cop comprat un mòbil xilè nou (celular), em van dir que per carregar-lo havia d'anar a una farmàcia. De seguida vaig pensar en en Xevi i en la cara que faria si, de cop, entre capses de Gelocatil, ampolles de suero fisiològic i tubs de pomada Hemoal, hagués de carregar mòbils...

Hi ha cadenes de farmàcies que tenen noms que a mi em sonen francament malament: Farmacia Ahumada (penso en carns i peixos...) o Farmacia Cruz Verde (ara, en insecticida...). I el que totes tenen és un caixer automàtic a l'interior i un pàrquing immens a l'exterior. Previsors.

La que no vaig poder deixar de fotografiar l'altre dia, mentre corria pel centre, va ser una que utilitzava un reclam tot especial...








Sí, sí, això a Santiago encara és normal...

2 comentaris:

  1. Ei, però encara no he entès per què havies d'anar a carregar el celular a la farmàcia...

    Salut des de Figueres!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Eo Guapa!!! Per Mooolts Anys!!! Una Abraçada des de la Farmàcia de Guàrida!!! Espero que tardin a arribar aquestes modes dels mòbils a la farmàcia. Com si no tinguéssim prou feina ja!!!
    Apa, Moooltes Facilitast again!!!
    Mar & Xevi.

    ResponElimina